BrumBrum

brum brum säger moppen min ;)
pappa hämtade bensin åt mig idag så jag kan köra, men det märkliga var att då jag lag igång mopon så lät den riktigt högt, precis som om den skulle ha varit trimmad ;o det blev en chock för mig, men sen andra gången jag skulle ut och köra en bit, så blev det bra på nytt. men det kan också bero på att jag har bytt bensin.
Iallafall! Ska börja så småningom köra till Idas, ska vara med hon och mmickan kanske några fler? jag vet inte. feelisen är på topp ännu otroligt nog! kommer väl att sjunga hela vägen då jag kör *blink*
hehe jag hoppas iallafall att denna kväll blir kul! ;)
menmen nu ska jag börja ställa mig! bloggar mera vid Idas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0