...

ursäkta för att jag inte bloggade igår, men jag behövde verkligen en liten paus. hoppas det inte gör något, jag tänker skriva om hela helgen i detta inlägg, så då hänger ni med igen ;)

Fredag!
Har jag bloggat om redan, men jag var med Ida och mmickan och några till! Skojj skojj!

Lördag:
på morgonen då jag vaknade orkade jag inte göra någonting. Jag bara chillade hela dagen, men sen blev det utgång på kvällen. Jag, mickan, mmickan och ida skulle ha tacokväll vid mmickans då, det var jätte trevligt! jag kom dit på samma gång som mickan, så då vi kom dit talade vi och jaa, hade det trevligt om man säger så. Senare åt vi tacos, och kollade på film med grönsaker och dipp, supergott! Efter det så blev det till det att vi åkte till viktorias, och där var de en hel massa folk, men jag, mmickan och mickan var inte där länge. efter att vi måste fara så körde vi till McDonalds, satt döär i 10min, det var jätte tråkit där, så sen for vi hem.

det var en snabb gång om lördagen, vill tacka tjejjerna för en jätte bra helg!


och nu, så ska jag inte göra något speciellt, min kusin har födelsedagskalas idag klockan 2 så då måste jag dit, efter det så vet jag inte. Måste iaf skriva klart min fackuppsats, så det blir inte mycket bloggande idag heller.. förlåt. hoppas ni överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0