Glass i stora lass <3

Har just ätit mat, äter en glass som efterrätt, jätte gott!
Jag, ida och mmickan beslöt oss idag i skolan att godisstrejka ända tills vi får sommarlov! Vi får se vem som klarar det längst! ;) Inget godis, bulla eller chips och såna saker, bara glass!

Efter skolan cyklade jag till mammas och hämtade mina två toppar och min huppari, ända sen dess har jag läst till hälsokunskaps provet som vi har imorgon! Jag hoppas verkligen att jag får en 7 eller 8, då är jag nöjd! Så det är bara att läsa, läsa och läsa! Så det kommer nog inte bli nå mycket bloggande idag. Men ni vet, jag kommer bara sitta i soffan och plugga! Inget speciellt helt enkelt!

Och imorgon får jag pröva på mitt nya jobb, jätte kul faktiskt! Menmen, jag har inget mer att säga, ska kolla min facebook snabbt, och sen är det bara att plugga på :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0