Magens spricker

jeu, magen spricker snart, fick äta jätte god mat då man kom hem så nu är man mätt och belåten :) eller något liknande? (a)
har inte haft så mycket tid att blogga igår och idag, har varit igång hela helgen, utgång, utgång och ennu mera utgång som ni redan vet!
men iaf, igårkväll var jag också med Johanna, vi chillade bara och tog det lugnt! Imorgon börjar vi halv 10 så det är jättebra! Hinner ta en lååång och varm dusch på morgonen ;)

Och ikväll kommer jag inte göra något speciellt, ska bara ta det lugnt och göra läxorna (: Jag kommer troligtvis inte blogga mera idag eftersom jag har så lite tid att vara på datorn på kvällarna -.- behöver VERKLIGEN en egen minilaptop eller laptop! Hoppas pappa kan köpa en åt mig till födelsedagen, ska iallafall önska mig en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0