rubrikbrist

kom just hem från skolan, vädret är helt underbart! Äter också en glass, och OJ vilken sommarfeelis jag har! Nu är det bara sommarlovet som saknas och att min mopo skulle funka så som den ska.. :/ kanske pappa fixar det i helgen..
Dagens planer är att chilla bottnet till först, och sen på kvällen sticker jag till jobbet i 2 timmar ungefär, men OJ om ni skulle veta vilken lön jag har! Allt det på bara 2h är jätte mycket!
skolan var helt okej, HK provet gick oväntat riktigt bra! Fastän jag hade läst dåligt, men provet var ju inte heller så svår ;)
jeeu, ska fortsätta chilla nu, kanske jag går och solar? Hmm, det skulle vara något!
På verandan då där det inte blåser! ;)




min fyrhjuling som pappa sålde :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0