Tisdag

Tjena!

Efter skolan var jag till Wautsi med mmickan! Jag hittade flera par snygga jeans, men dom var ju som 50-100€(500-1000kr), 50€ är det högsta jag lägger på byxor, inte mer! Och utav alla domdär paren hittade jag två olika som kostade 30€, tänker köpa nån av dem, skit nygga var dom också! mmickan prövade ett par chinos, jag skulle också vela ha såna, men jag passar tyvärr inte i dom :(

Efter skolan har jag skrivit några sidor i fackuppsatsen som handlar om agility, har 8½ sida klar av 15! Bestämde mig att jag ska skriva 15 sidor högst, det är jobbig, vi måste skriva för hand ;oo det är jätte dumt ju när det finns datorer som man kan skriva på? Går mycket snabbare + att det blir finare stil!

menmen nu ska jag inte sitta här och mögla, jag borde göra något vettigt istället, typ laga läxorna? men neeeej, orkar inte, tråkit :(
får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0